• Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /
  • Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /
  • Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /
  • Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /
  • Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /
  • Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /
  • Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /
  • Netbox Store, Brno

    Netbox Store, Brno

    1 /

Netbox Store, Brno

Náměstí Svobody 18, Brno-střed
2016

team:  Martina Holá (vedoucí projektu), Petr Pelčák, Petr Uhrín
investor:   SMART Comp. a.s.
foto:   Filip Šlapal
stav:  realizace

 

Progresivní a „mladá“ brněnská společnost zabývající se prodejem produktů a poskytováním služeb v oblasti telekomunikací, informačních technologií a sociálních sítí chtěla své první zákaznické centrum a prodejnu v centru města mít uspořádánu jako sestavu jednotlivých místností bytu, aby mohla demonstrovat vhodnost nabízených zařízení a služeb v simulovaném prostředí. Prodejní prostory jsme proto navrhli jako sestavu jednotlivých míst, které mohou zastupovat jednotlivé funkční prostory bytu a jsou tudíž adekvátně vybaveny („obývací pokoj“ tapetou a křesly, „kuchyně“ pracovní plochou, „pracovna“ kancelářským stolem), avšak současně nemají nic společného s buildupem obchodního domu Ikea ani s domečkem pro panenky. Tím, co navržený obchodní prostor propojuje s obytným, je materialita povrchů a užití tvarových nábytkových archetypů, avšak v materiálové transpozici.
Při naplnění „obytného“ zadání obchodu jsme chtěli vytvořit jeho metropolitní charakter a otevřenou atmosféru. Proto jsme pracovali s minimem detailů a materiálů. Tím převládajícím je dřevo, z něhož jsou nejen podlahy, ale také stěny schodiště, prodejní a výstavní stoly a plochy, bar, křesla a barové sezení umístěné ve výkladcích. To vytváří „kavárensky“ atraktivní rozhraní ulice a interiéru obchodu a tím oba prostory (nejen) vizuálně propojuje. Vnitřní líc fasády tvoří (vertikální) zahrada, která interiér vytahuje do města a je svěží jako firma sama.
Když vejdete do obchodu, zjistíte, že v něm vlastně není nic kromě nabídky špičkových technologií a prodavačů v tričcích superhrdinů, kteří Vám nabídnou výbornou kávu z italského stroje a ty hračičky Vám prodají. A to nic je výsledkem našeho úsilí.